Torsdag.

Tjena tjena....
Nu har jag gått på helg å de känns rikigt skönt faktiskt, me tanke på hur körigt de va på jobbet förra helgen och även den gångna veckan nu... Och på tal om förra helgen. Jag saknar den väldigt mkt faktiskt. Inte det att jag jobba, nejnej, men jag saknar fredan! Allting blev verkligen perfekt :). Så det måste vi göra om!!

Slängde mej iväg till Martina tidigare ikväll också å hämtade mina efterlängtade stövlar, och därefter drog jag vidare på ett spinning-spass. Våga knappt titta mej i spegeln efteråt. Mitt ansikte lös nog på flera mils avstånd. Men va sköen. De ska väll synas att man har tränat!

Nu har jag precis packat klart, tror jag fått me mej allt iaf. Drar nämligen till Falkenberg fre-sön å bor på hotell å bara myser. Så den hära helgen kommer bli en rikig familjehelg. Men de bli nog bra det med ska vi se!
....Kan ju vara skönt å bara varva ner ngn gång också, fast de klart. E man som jag, dvs rätt rastlös av sig så kommer de nog bli svårt... 

På återseende! //heeej


Kommentarer
Postat av: martina

just de ja du skulle ju bort i helgen, va skönt! du jag harju ingen bil så jga har nog int vägarna förbi skara men om jag nu skulle ha de så sväger jag förbi din brevlåda:P ha en toppen helg.. hör av dig om du får de tråkigt.. oc du jag saknar oxå förra fredagen.. va en toppen kväll!

2008-12-04 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0