29 December

I sin vanliga tur så ringde klockan imorses vid kvart i 6. Härligt, eller inte. Men bara å palla sig upp, göra sig iordning en smula, sätta på leendet, och vidare till jobbet.
Vid 14.00- tiden, då jag slutade kom Emma å Nattiz å hämtade upp mej. Och därefter drog vi till skövde och kikade lite i affärer. Och vilka tror ni inte vi träffa på där.... Jojomen, skövde hade ju även finbesök ifrån Evve å Martina :). Så givetivs blev det en bit mat ihop med dem också!!!
....När vi väl kom hem igen, så var det dags för mej att åka iväg lika fort igen. Hade ju nämligen träning idag! Men riktigt jädddra skönt var det iaf.

Men nu e jag äntligen hemma och kan pusat ut lite.
Väntar på att min syster ska ringa.... Ringde henne förut, men då höll dom precis på å la lilla Ebba. Så hon skulle ringa upp sen. E ju faktiskt så att min kära storasyster fyller år idag också ! Så grattisGrattis :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0