Tisdag!

Har varit ledig idag, och det känndes inte helt fel me tanke på att jag har jobbat hela jäddra helgen...
Ska snart åka iväg till camilla å passa ebba i ngn timme tills dess att erik kommer hem. Hon har nämligen börjat å jobba lite smått , så klart man får ställa upp när man kan!
Därefter tänkte jag dra iväg å träna, för att sedan gå ut å käka lite me emma! Ska bli rikigt kul å tjöta av sig lite! Vi e ju rätt bra på de om jag säger så.....

Ibland blir jag så irriterad på mej själv. Hittar inte de ena öränget jag hade på mej i fredas. Och det känns sååå surt för jag bara älskade dem!!!!!!!!!!!!!!!!  Men ja börjar bli van, e nog mitt 37854976 örenge jag tappar bort. Och de värsta e att när jag väl ska åka till stan för å köpa ett par likadana så e de slut.  Och jaaa. Så var det ju givetvis i detta fallet oxå. Men jag ger mej inte. Jag ska hitta dem, PUNKT SLUT!


Langar även iväg ett kort på emma som jag ska träffa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0