Måndag igen

Saknar henne!


Ja men go kväll på er allesammans!
Måndag idag, och som vanligt så har det varit jobb för min del. Fick dessutom en liten sovmorgon imorses när jag inte började förran vid 07.30. Så det var allt skönt! Mer sånt tack. Och på tal om sovmornar. Det var ngt man verkligen blev bortskämd med på gymnasiet. Ja säger bara oj oj oj. Det var som rena lekstugan att gå i skolan på ett sätt ju, men givetvis förnekar jag inte att de var rättt mkt hårt plugg också! Men det var faktiskt kul!
Jaja, hursomhelst, så efter jobbet drog jag mej hemmåt för att få i mej lite mat i magen, för att därefter dra iväg på träningen.
....Så det är ungefär så som min har sett ut hittils idag

Näe, nu så ska jag gå å vara lite trevlig!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0