Hemma.

Ja, men då var man hemma igen ifrån staden "där solen alltid skiner", då jag nämligen har tillbringat den gångna helgen i Karlstad, vilket givetvis har varit helmysigt!
....Som jag nämnt tidigare så har jag varit där och hälsat på virre eftersom hon numera bor där tillsammans med Kristian. Och jaa, igår var det bla utgång och party på "Nöjesfabriken". Inte varje helg man e där och skålar precis!

...Hur som helst så kom jag iaf hem i eftermiddags, och då var det mamma å pappa som mötte upp mej i skövde, för att sedan därefter ta en liten shoppingrunda i just denna stad.
....Så blev en riktig mysig söndag med andra ord =)

Näe nu ska jag gå å lägga mej i sängen med en tidning å läsa lite skvallerblaska!
God afton. 

/ Evelina


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va kul att du är med :) Ja de kommer bli en toppen kväll på lördag tror jag! Underbart. Gud, va kul vi kommer ha, längtar

2008-12-15 @ 16:56:03
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0