Hej Karlstad



Ja precis. Om en stund så bär det iväg till Virre i Kalrstad! Hon bor ju där nu eftersom Kristian pluggar där. Så somsagt, denna helgen kommer att tillbringas där! Blir nog najjs!

Föresten, fick en sån äcklig känsla förut när jag åkte upp till stan tidigare idag för att uträtta nga äreeden. Och jaa. Min kära Emma vet vad det hela handlar om!  Men hon e ball! Det går det inte att sticka under stolen med! Särskillt när man får tillbaka ett sms där det står att det inte e "ngt att skryta med".... . Haha, Ja det e min kära vän Emma de!

Näe nu ska jag gå å fixxa i ordning mej lite innan mamma å pappa kommer hem. För sen åker jag iväg!
Fredagspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe goo du är gumman! kom hem nu så vi kan ta våran fika på söndag :D hehe

2008-12-12 @ 18:50:51
Postat av: Evelina

Till Emma:

Jag e ju hemma nu, hehe =)

2008-12-14 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0